fredag, augusti 03, 2007

Tre dagar kvar, sedan är jag fri!!!

Det är Mona som har Sommar i P1 idag. Det missar ni inte!

Jag har tre kvällar kvar på mitt sommarjobb. Fredag, lördag, söndag. För att denna helg ska gå extra snabbt planeras besök på Moderna museum för Mamma Anderssons utställning samt Prideparaden förstås!

Nu ska jag skriva ihop en text om vad man ska tänka på under sin första kongress. Garanterat kommer det att handla om behovet av sömn veckan efter kongressen. Som jag minns det var jag helt utslagen. Fast jag måste ju hitta på något kul också...eller kanske något feministiskt budskap vore bättre. Yes, det får det bli!!!

2 kommentarer:

Johan Lundqvist sa...

Sitter och lyssnar på Mona. Tur att man är fast förankrad i mp, det där programmet hade ju kunnat få vem som helst att bli sosse.

Fortsätter hon så här blir det ingen rödgrön regering 2010, utan en sossemajoritetsregering... *brr* ;)

Johanna Falk sa...

JA, eller hur!!! Det var kanonbra! Politik blir något som angår alla när hon snackar.