lördag, mars 10, 2007

Vet inte vad som hänt men...

(bild: sdf blog)
...jag sitter här i "min cell" och skriver om demokratiteorier samtidigt som P3:s genomgång inför kvällens Melodifestivalfinal skränar i radion. Det är det sistnämnda som är ganska anmärkningsvärt eftersom jag varit den främsta att fördöma melodifestivalen sedan flera år tillbaka. Om det är något jag är bra på så är det att fördöma, inte minst den borgerliga regeringen.

Men nu jag är HELT SÅLD! SVT har lyft detta arrangemanget till att bli en spännade, rysningsframkallande show på lördagskvällen. På något sett har jag "lyckats" se nästan alla deltävlingar...vet inte hur det gick till.

Robban och jag röstade på Sarah Dawn Finer för två veckor sedan. Den låten ryyyssser jag av. Hon är så vacker, snygg och stark!

Bäst är ju helt klart Kristian Luuk, han har lyft arrangemanget, helt klart. Han är ju finurlig och inte glammig. Det är en bra motvikt. Dessutom får han fram sidor hos deltagarna som faktiskt är rätt roliga.

Ikväll blir det finalfrosseri i trevligt sällskap!

Inga kommentarer: